ကြ်န္ေတာ့္အေတြအျကဳံအရ သိသေလာက္ေျပာျပရရင္ OD အေျကာင္း အရင္လဲ group
ထဲမွာေရးခဲ႔တာရွိပါတယ္ ECT မွာပါတဲ႔ power / snow / hold
ဆိုတာရယ္ဂီယာတံမွာ္ O/ D ဆိုတာရယ္မွာ သူတို႔ရဲ႕လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေလးေတြကေတာ့
နံပါတ္တစ္ O/D သူက Over drive ဆိုတဲ႔ switch ေလးမွာ နွိပ္ထားရင္ OD on
နွိပ္မထားရင္ OD off ဆိုျပီး ပုံမွန္ေမာင္းေနရင္ switch
ကိုဝင္ေနေအာင္နွိပ္ထားရျပီး
လိုအပ္တဲ႔အခ်ိန္ျကမွ switch ကို ထြက္လာေအာင္ တခ်က္ထပ္နွိပ္္တာပါ ဒါဆို
ဒိုင္ခြက္မွာ OD off ဆိုတဲ႔ စာေလးက မီးအနီေရာင္ သို႔မဟုတ္ မီးအဝါေရာင္နဲ႔
ေပါ ္လာပါတယ္ မီးအနီ အဝါဟာ driver ကိုသတိေပးတဲ႔ အေရာင္ပါ မီးအစိမ္း
အျပာလိုမ်ိဳးေတြက ok sign ေပါ့ OD ရဲ႔ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ကေတာ့ speed
နဲ႔ဆိုင္တာပါ အရွိန္မရေသးခင္မွာ ရုတ္တရက္ speed ျမွင့္ခ်င္တဲ႔
အခ်ိန္မ်ိဳးမွာ OD switch ကိုတခ်က္ထပ္နွိပ္ျပီး off လုပ္ရင္ ပုံမွန္အခ်ိန္မွာ အင္ဂ်င္တပတ္ ဂီယာတပတ္လည္ေနရာက OD off ရင္ အင္ဂ်င္တပတ္မွာ ဂီယာကတပတ္ခြဲ
ေလာက္လည္ေစပါတယ္ ဆီလဲပိုစားေစပါတယ္ အျမဲ OD off နဲ႔ေမာင္းရင္
အင္ဂ်င္ကိုလည္း နာေစပါတယ္ ေနာက္တခုက OD off ရင္ ဥပမာ ဂီယာက
5ခ်က္ပါတဲ႔ကားဆို ၁ ကေန ၄ ထိပဲခ်ိန္းျပီးေတာ့ ၆ ခ်က္ပါတဲ႔ကားဆို ၁ ကေန ၅
ထိပဲခ်ိန္းပါတယ္ ေနာက္ဆုံးဂီယာကိုမခ်ိန္းပါဘူးဒီ
ေတာ့ OD ဟာဘာလဲဆိုရင္ ျမင္းနဲ႔တူပါတယ္ horse power သေဘာေပါ့ ။
ေနာက္ ECT မွာပါတဲ႔ Power သူကျကေတာ့ ဘာလုပ္ေပးလဲဆိုရင္ power ဆိုတဲ႔အတိုင္း အင္းအားေတြ စြမ္းအားေတြေပးတဲ႔
သေဘာပါပဲ ရႊံ႕ထဲမွာ ကားဘီးနွစ္ေနတဲ႔အခါမွာ မ်ိဳး ပ်က္ေနတဲ႔ကားတစ္စီးကိုဆြဲေပးရမဲ ႔အခါမ်ိဳး
ရုံးထြက္နိုင္ေအာင္ ကူညီေပးတဲ႔ switch ပါ သူကျကေတာ့ speed နဲ႔မဆိုင္ပါဘူး
torque ပါ ဥပမာေျပာရရင္ လယ္ထဲမွာထြန္ယက္ေနတဲ႔
ႏြားရဲ႕အားမ်ိဳးကိုဆိုလိုတာပါ ဒီ power switch ကိုလဲ မလိုပဲ
နွိပ္မထားသင့္ပါဘူး အင္ဂ်င္ကိုထိ
ခိုက္နိုင္ပါတယ္ ။
ေနာက္တခုက
Snow ဒါမမဟုတ္ HOLD လို႔လဲေတြ႔ရတတ္ပါတယ္ သူကေတာ့ လမ္းေခ်ာ္မဲ႔ေနရာမ်ိဳး
Snow ေပါ ္မွာ ဒါမမဟုတ္ ရႊံ႕ေရေတြရွိေနတဲ႔ လမ္းမ်ိဳးေပါ့ ကားကရပ္ေနရာက
စထြက္ရင္ ေရွ႕မထြက္ပဲ slip ျဖစ္ျပီးဘီးက ေနရာ
မွာလည္ေနတဲ႔အခ်ိန္မ်ိဳးမွာ snow or hold switch ကိုနွိပ္ျပီးထြက္ရင္ ဂီယာက
နံပါတ္ ၁ ကေနမထြက္ပဲ နံပါတ္၂ ကေနစထြက္တာျဖစ္လို႔
ျဖည္းျဖည္းေလးရုံးထြက္ေစပါတယ္ ဒါကေတာ့
snow or HOLD ရဲ႕လုပ္ေဆာင္ခ်က္ပါပဲ
ကဲ အဆုံးသတ္ရရင္ေတာ့ O/D Switch ရယ္
ECT မွာရွိတဲ႔ Power switch ရယ္ SNOW or
HOLD switch ေတြဟာ သတ္သတ္စီ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြရွိပါတယ္ ပုံမွန္ေမာင္းေနခ်ိန္မွာဒိုင္ခြ က္မွာဘာမီးမွေပါ ္ ္မေနပါဘူး လိုအပ္လို႔ switch တခုခုကိုနွိပ္မွသာ
ဒိုင္ခြက္မွာမီးေပါ ္လာမွာပါ ။
ကြ်န္ေတာ္သိသေလာက္ အေတြ႕ျကံဳေလးေတြ ေရးသားလိုက္ရတာပါခင္ဗ်ာ မွားတာရွိရင္လဲ ခြင့္လႊတ္ပါ။ ု
ကြ်န္ေတာ့္အေတြအျကဳံအရ သိသေလာက္ေျပာျပရရင္ OD အေျကာင္း အရင္လဲ group ထဲမွာေရးခဲ႔တာရွိပါတယ္ ECT မွာပါတဲ႔ power / snow / hold ဆိုတာရယ္ဂီယာတံမွာ္ O/
ေလာက္လည္ေစပါတယ္ ဆီလဲပိုစားေစပါတယ္ အျမဲ OD off နဲ႔ေမာင္းရင္ အင္ဂ်င္ကိုလည္း နာေစပါတယ္ ေနာက္တခုက OD off ရင္ ဥပမာ ဂီယာက 5ခ်က္ပါတဲ႔ကားဆို ၁ ကေန ၄ ထိပဲခ်ိန္းျပီးေတာ့ ၆ ခ်က္ပါတဲ႔ကားဆို ၁ ကေန ၅ ထိပဲခ်ိန္းပါတယ္ ေနာက္ဆုံးဂီယာကိုမခ်ိန္းပါဘူးဒီ
ေတာ့ OD ဟာဘာလဲဆိုရင္ ျမင္းနဲ႔တူပါတယ္ horse power သေဘာေပါ့ ။
ေနာက္ ECT မွာပါတဲ႔ Power သူကျကေတာ့ ဘာလုပ္ေပးလဲဆိုရင္ power ဆိုတဲ႔အတိုင္း အင္းအားေတြ စြမ္းအားေတြေပးတဲ႔
သေဘာပါပဲ ရႊံ႕ထဲမွာ ကားဘီးနွစ္ေနတဲ႔အခါမွာ မ်ိဳး ပ်က္ေနတဲ႔ကားတစ္စီးကိုဆြဲေပးရမဲ
ခိုက္နိုင္ပါတယ္ ။
ေနာက္တခုက Snow ဒါမမဟုတ္ HOLD လို႔လဲေတြ႔ရတတ္ပါတယ္ သူကေတာ့ လမ္းေခ်ာ္မဲ႔ေနရာမ်ိဳး Snow ေပါ ္မွာ ဒါမမဟုတ္ ရႊံ႕ေရေတြရွိေနတဲ႔ လမ္းမ်ိဳးေပါ့ ကားကရပ္ေနရာက
စထြက္ရင္ ေရွ႕မထြက္ပဲ slip ျဖစ္ျပီးဘီးက ေနရာ မွာလည္ေနတဲ႔အခ်ိန္မ်ိဳးမွာ snow or hold switch ကိုနွိပ္ျပီးထြက္ရင္ ဂီယာက နံပါတ္ ၁ ကေနမထြက္ပဲ နံပါတ္၂ ကေနစထြက္တာျဖစ္လို႔
ျဖည္းျဖည္းေလးရုံးထြက္ေစပါတယ္ ဒါကေတာ့
snow or HOLD ရဲ႕လုပ္ေဆာင္ခ်က္ပါပဲ
ကဲ အဆုံးသတ္ရရင္ေတာ့ O/D Switch ရယ္
ECT မွာရွိတဲ႔ Power switch ရယ္ SNOW or
HOLD switch ေတြဟာ သတ္သတ္စီ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြရွိပါတယ္ ပုံမွန္ေမာင္းေနခ်ိန္မွာဒိုင္ခြ
ဒိုင္ခြက္မွာမီးေပါ ္လာမွာပါ ။
ကြ်န္ေတာ္သိသေလာက္ အေတြ႕ျကံဳေလးေတြ ေရးသားလိုက္ရတာပါခင္ဗ်ာ မွားတာရွိရင္လဲ ခြင့္လႊတ္ပါ။ ု
No comments:
Post a Comment