6p
နဲ႔ 17" disc နွစ္ဘက္လုံးတပ္ထားျပီးေတာ့ ေနာက္ဘီးမွာ brambo 2p
တပ္ထားပါတယ္ ကားကျမန္လာတာနဲ႔ brake က အခ်ိန္အတိုေလးအတြင္းမွာ
ခ်က္ခ်င္းရပ္နိုင္ဖို႔အေရးျကီးပ ါတယ္
ေနာက္ suspension ပိုင္းမွာေတာ့ original ေရွာ့ဘားေတြျဖဳတ္ျပီး HKS
Adjust လုပ္လို႔ရတဲ႔ hard type tuning ေရွာ့ဘားေလးလုံး နဲ႔ Link နဲ႔
bush ေတြကို TTC urethane ေတြနဲ႔ ေျပာင္းတပ္ထားတယ္
ဒါမွေအာက္ပိုင္းေတြက ပိုညိမ္တာ ။
ေနာက္ original manual gear box က big turbo တပ္လိုက္ရင္ အင္ဂ်င္ရဲ႕ဆြဲအားကိုမခံနိုင္လို ႔
ေလးငါးလေလာက္ဆိုရင္ ဂီယာေတြ ေကြ်ကုန္တာမ်ားတယ္ ဒါေျကာင့္ Taxi ေတြမွာအထူးလာတဲ႔ ဂီယာေပါက္နဲ႔ေျပာင္းျပီး
clutch disc နဲ႔ fly wheel ေတြလဲ HKS tuning သုံးေတြနဲ႔ေျပာင္းထားတယ္ original clutch disc ဆိုရင္ ခဏနဲ႔ ေကြ်ကုန္တယ္
အိတ္ေဇာကိုလဲ full system အင္ဂ်င္ outlet manifold အထြက္ကစျပီး power
အိတ္ေဇာ အျကီးနဲ႔ေျပာင္းထားတယ္ ဒါမွ မီးခိုးကိုျမန္ျမန္ထြက္ေစလို႔
ကားရဲ႕ hp ကပို ျမင့္ေစတာပါ
wheel ကေတာ့ Offset 8j 18"
တပ္ထားတယ္ဗ် tire ကေတာ့ ေရွ႕ ဘီး 235/40/18 တပ္ျပီး ေနာက္ဘီးကိုေတာ့
255/40/18 တပ္ထားတယ္ ေနာက္တာယာကဗ်က္ပိုက်ယ္ေတာ့ slip အျဖစ္နဲတာေပါ့
ဒီအထိေတာ့ part ေတြ ရွာဝယ္ျပီး လဲတပ္ရတာဆိုေတာ့ ဒီေလာက္မခက္ပါဘူး အဓိက ကေတာ့ခုမွစတာေလ အင္ဂ်င္ပိုင္းက
injector တို႔ Plug တို႔ fuel motor တို႔ စသျဖင့္ေပါ့ ေျပာင္းထားတဲ႔အတြက္
ကားရဲ႕ ECUနဲ႔ ျပန္ခ်ိန္ေပးရမယ္ေလ tuning အေခါ ္ေတာ့ mapping ေပါ့
တကယ္လို႔ mapping မလုပ္ပဲ ဒီတိုင္းစီးမယ္ဆိုရင္ ကားက
အင္ဂ်င္ကြဲခ်င္ကြဲမယ္ ဒါမွမဟုတ္ original ေလာက္ဆြဲခ်င္မွဆြဲေတာ့မယ္
ဒါေျကာင့္ mapping ကမျဖစ္မေနလုပ္ေပးရမွာပါ mapping က computer
စက္ပစၥည္းလိုအပ္သလို ဒီစက္ကလဲေစ်းျကီးပါတယ္ စက္ရွိတယ္ဆိုတိုင္းလဲ
လူတိုင္းကြ်မ္းက်င္တာမဟုတ္ပါဘူး
လြယ္၂ေျပာရရင္ေတာ့ ဆီ။ေလ။မီး ရယ္ကို ဘယ္လို timing ကိုက္ေအာင္ ဆီ္ ေလ
မီး အနဲအမ်ားကိုအဆင္ေျပဆုံး adjust လုပ္နိုင္မလဲဆိုတဲ႔အေပါ ္မွာမူတည္ပါတယ္
mapping လုပ္တဲ႔ shop ဆယ္ဆိုင္ရွိရင္ တကယ္ေတာ္တာ တဆိုင္ေလာက္ပဲရွိတယ္ဗ်
ဒီ mapping ဘယ္လိုလုပ္လဲေပါ ္မႈတည္ျပီး အားလုံးအတူတူ
ဆင္ထားတဲ႔ကားနွစ္စီးမွာ တစီးက hp 300 ထြက္လာျပီး ေနာက္တစီးက hp 400 over
ထြက္လာနိုင္ပါတယ္ ဆီစားနႈန္းလဲ တဆိုင္နဲ႔တဆိုင္
အမ်ားျကီးကြာသြားနိုင္ပါတယ္ mapping လုပ္တဲ႔ shop ဟာ သူဆီမွာ mapping
လုပ္ခဲ႔တဲ႔
data ေတြဘယ္ေလာက္ရွိလဲဆိုတာေပါ ္ ္မႈတည္ျပီး ပညာက ကြာသြားတာပါ ။
ဒါေျကာင့္ turbo မပါတဲ႔ကားတစီးကို turbo တပ္မယ္ဆိုရင္ အခ်ိန္လဲေပးရမယ္
ေငြလဲကုန္မယ္ parts ေတြအကုန္ရျပီဆိုရင္လဲ mapping လုပ္ေပးနိုင္တဲ႔ shop
ကိုရွာရပါမယ္ ။
ဒါ ကြ်န္ေတာ့္ကားဆင္တာနဲ႔ ပတ္သက္ျပီး မွတ္မိသေလာက္နဲ႔ နားလည္သေလာက္ေရးလိုက္တာပါ ။
6p
နဲ႔ 17" disc နွစ္ဘက္လုံးတပ္ထားျပီးေတာ့ ေနာက္ဘီးမွာ brambo 2p
တပ္ထားပါတယ္ ကားကျမန္လာတာနဲ႔ brake က အခ်ိန္အတိုေလးအတြင္းမွာ
ခ်က္ခ်င္းရပ္နိုင္ဖို႔အေရးျကီးပ ါတယ္
ေနာက္ suspension ပိုင္းမွာေတာ့ original ေရွာ့ဘားေတြျဖဳတ္ျပီး HKS Adjust လုပ္လို႔ရတဲ႔ hard type tuning ေရွာ့ဘားေလးလုံး နဲ႔ Link နဲ႔ bush ေတြကို TTC urethane ေတြနဲ႔ ေျပာင္းတပ္ထားတယ္ ဒါမွေအာက္ပိုင္းေတြက ပိုညိမ္တာ ။
ေနာက္ original manual gear box က big turbo တပ္လိုက္ရင္ အင္ဂ်င္ရဲ႕ဆြဲအားကိုမခံနိုင္လို ႔
ေလးငါးလေလာက္ဆိုရင္ ဂီယာေတြ ေကြ်ကုန္တာမ်ားတယ္ ဒါေျကာင့္ Taxi ေတြမွာအထူးလာတဲ႔ ဂီယာေပါက္နဲ႔ေျပာင္းျပီး
clutch disc နဲ႔ fly wheel ေတြလဲ HKS tuning သုံးေတြနဲ႔ေျပာင္းထားတယ္ original clutch disc ဆိုရင္ ခဏနဲ႔ ေကြ်ကုန္တယ္
အိတ္ေဇာကိုလဲ full system အင္ဂ်င္ outlet manifold အထြက္ကစျပီး power အိတ္ေဇာ အျကီးနဲ႔ေျပာင္းထားတယ္ ဒါမွ မီးခိုးကိုျမန္ျမန္ထြက္ေစလို႔ ကားရဲ႕ hp ကပို ျမင့္ေစတာပါ
wheel ကေတာ့ Offset 8j 18" တပ္ထားတယ္ဗ် tire ကေတာ့ ေရွ႕ ဘီး 235/40/18 တပ္ျပီး ေနာက္ဘီးကိုေတာ့ 255/40/18 တပ္ထားတယ္ ေနာက္တာယာကဗ်က္ပိုက်ယ္ေတာ့ slip အျဖစ္နဲတာေပါ့
ဒီအထိေတာ့ part ေတြ ရွာဝယ္ျပီး လဲတပ္ရတာဆိုေတာ့ ဒီေလာက္မခက္ပါဘူး အဓိက ကေတာ့ခုမွစတာေလ အင္ဂ်င္ပိုင္းက
injector တို႔ Plug တို႔ fuel motor တို႔ စသျဖင့္ေပါ့ ေျပာင္းထားတဲ႔အတြက္ ကားရဲ႕ ECUနဲ႔ ျပန္ခ်ိန္ေပးရမယ္ေလ tuning အေခါ ္ေတာ့ mapping ေပါ့ တကယ္လို႔ mapping မလုပ္ပဲ ဒီတိုင္းစီးမယ္ဆိုရင္ ကားက အင္ဂ်င္ကြဲခ်င္ကြဲမယ္ ဒါမွမဟုတ္ original ေလာက္ဆြဲခ်င္မွဆြဲေတာ့မယ္ ဒါေျကာင့္ mapping ကမျဖစ္မေနလုပ္ေပးရမွာပါ mapping က computer စက္ပစၥည္းလိုအပ္သလို ဒီစက္ကလဲေစ်းျကီးပါတယ္ စက္ရွိတယ္ဆိုတိုင္းလဲ လူတိုင္းကြ်မ္းက်င္တာမဟုတ္ပါဘူး
လြယ္၂ေျပာရရင္ေတာ့ ဆီ။ေလ။မီး ရယ္ကို ဘယ္လို timing ကိုက္ေအာင္ ဆီ္ ေလ
မီး အနဲအမ်ားကိုအဆင္ေျပဆုံး adjust လုပ္နိုင္မလဲဆိုတဲ႔အေပါ ္မွာမူတည္ပါတယ္
mapping လုပ္တဲ႔ shop ဆယ္ဆိုင္ရွိရင္ တကယ္ေတာ္တာ တဆိုင္ေလာက္ပဲရွိတယ္ဗ်
ဒီ mapping ဘယ္လိုလုပ္လဲေပါ ္မႈတည္ျပီး အားလုံးအတူတူ
ဆင္ထားတဲ႔ကားနွစ္စီးမွာ တစီးက hp 300 ထြက္လာျပီး ေနာက္တစီးက hp 400 over
ထြက္လာနိုင္ပါတယ္ ဆီစားနႈန္းလဲ တဆိုင္နဲ႔တဆိုင္
အမ်ားျကီးကြာသြားနိုင္ပါတယ္ mapping လုပ္တဲ႔ shop ဟာ သူဆီမွာ mapping
လုပ္ခဲ႔တဲ႔
data ေတြဘယ္ေလာက္ရွိလဲဆိုတာေပါ ္ ္မႈတည္ျပီး ပညာက ကြာသြားတာပါ ။
ဒါေျကာင့္ turbo မပါတဲ႔ကားတစီးကို turbo တပ္မယ္ဆိုရင္ အခ်ိန္လဲေပးရမယ္ ေငြလဲကုန္မယ္ parts ေတြအကုန္ရျပီဆိုရင္လဲ mapping လုပ္ေပးနိုင္တဲ႔ shop ကိုရွာရပါမယ္ ။
ဒါ ကြ်န္ေတာ့္ကားဆင္တာနဲ႔ ပတ္သက္ျပီး မွတ္မိသေလာက္နဲ႔ နားလည္သေလာက္ေရးလိုက္တာပါ ။
ေနာက္ suspension ပိုင္းမွာေတာ့ original ေရွာ့ဘားေတြျဖဳတ္ျပီး HKS Adjust လုပ္လို႔ရတဲ႔ hard type tuning ေရွာ့ဘားေလးလုံး နဲ႔ Link နဲ႔ bush ေတြကို TTC urethane ေတြနဲ႔ ေျပာင္းတပ္ထားတယ္ ဒါမွေအာက္ပိုင္းေတြက ပိုညိမ္တာ ။
ေနာက္ original manual gear box က big turbo တပ္လိုက္ရင္ အင္ဂ်င္ရဲ႕ဆြဲအားကိုမခံနိုင္လို
ေလးငါးလေလာက္ဆိုရင္ ဂီယာေတြ ေကြ်ကုန္တာမ်ားတယ္ ဒါေျကာင့္ Taxi ေတြမွာအထူးလာတဲ႔ ဂီယာေပါက္နဲ႔ေျပာင္းျပီး
clutch disc နဲ႔ fly wheel ေတြလဲ HKS tuning သုံးေတြနဲ႔ေျပာင္းထားတယ္ original clutch disc ဆိုရင္ ခဏနဲ႔ ေကြ်ကုန္တယ္
အိတ္ေဇာကိုလဲ full system အင္ဂ်င္ outlet manifold အထြက္ကစျပီး power အိတ္ေဇာ အျကီးနဲ႔ေျပာင္းထားတယ္ ဒါမွ မီးခိုးကိုျမန္ျမန္ထြက္ေစလို႔ ကားရဲ႕ hp ကပို ျမင့္ေစတာပါ
wheel ကေတာ့ Offset 8j 18" တပ္ထားတယ္ဗ် tire ကေတာ့ ေရွ႕ ဘီး 235/40/18 တပ္ျပီး ေနာက္ဘီးကိုေတာ့ 255/40/18 တပ္ထားတယ္ ေနာက္တာယာကဗ်က္ပိုက်ယ္ေတာ့ slip အျဖစ္နဲတာေပါ့
ဒီအထိေတာ့ part ေတြ ရွာဝယ္ျပီး လဲတပ္ရတာဆိုေတာ့ ဒီေလာက္မခက္ပါဘူး အဓိက ကေတာ့ခုမွစတာေလ အင္ဂ်င္ပိုင္းက
injector တို႔ Plug တို႔ fuel motor တို႔ စသျဖင့္ေပါ့ ေျပာင္းထားတဲ႔အတြက္ ကားရဲ႕ ECUနဲ႔ ျပန္ခ်ိန္ေပးရမယ္ေလ tuning အေခါ ္ေတာ့ mapping ေပါ့ တကယ္လို႔ mapping မလုပ္ပဲ ဒီတိုင္းစီးမယ္ဆိုရင္ ကားက အင္ဂ်င္ကြဲခ်င္ကြဲမယ္ ဒါမွမဟုတ္ original ေလာက္ဆြဲခ်င္မွဆြဲေတာ့မယ္ ဒါေျကာင့္ mapping ကမျဖစ္မေနလုပ္ေပးရမွာပါ mapping က computer စက္ပစၥည္းလိုအပ္သလို ဒီစက္ကလဲေစ်းျကီးပါတယ္ စက္ရွိတယ္ဆိုတိုင္းလဲ လူတိုင္းကြ်မ္းက်င္တာမဟုတ္ပါဘူး
data ေတြဘယ္ေလာက္ရွိလဲဆိုတာေပါ ္ ္မႈတည္ျပီး ပညာက ကြာသြားတာပါ ။
ဒါေျကာင့္ turbo မပါတဲ႔ကားတစီးကို turbo တပ္မယ္ဆိုရင္ အခ်ိန္လဲေပးရမယ္ ေငြလဲကုန္မယ္ parts ေတြအကုန္ရျပီဆိုရင္လဲ mapping လုပ္ေပးနိုင္တဲ႔ shop ကိုရွာရပါမယ္ ။
ဒါ ကြ်န္ေတာ့္ကားဆင္တာနဲ႔ ပတ္သက္ျပီး မွတ္မိသေလာက္နဲ႔ နားလည္သေလာက္ေရးလိုက္တာပါ ။
No comments:
Post a Comment