Friday, June 28, 2013

ေမာ္ဒယ္ ျမင့္တဲ့ကားေတြမွာပါတဲ့ ECU အေၾကာင္း

 
 ECU circuit ထဲမွာ parameter လို႕လြယ္လြယ္ေခၚတဲ့ data ေတြရွိပါတယ္။ အဲဒီ data ေတြက ကားကေလးေတြကို စက္႐ံုကထုပ္လိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာ learning mode လို႕ေခၚတဲ့ ကားကေလးေတြ စျပီးေမာင္းတဲ့အခ်ိန္မွာ သူ ေမာင္းေနတဲ့ရာသီဥတု၊ ေလထုအပူခ်ိန္ ေလထဲမွာေအာက္ဆီဂ်င္ ပါဝင္မႉ အစရွိသည္ေတာ့ကို ECU ရဲ့ learning mode ကေလ့လာပါတယ္,အခ်ိန္တိုအတြင္းမွာ အဲဒီ learning Mode ကေန Primary Mode ကိုေျပာင္းသြားပါတယ္။ျပႆနာကအဲဒီကေနစတာပါပဲ။ ကားအသစ္စက္စက္မွာဘာျပႆနာမွမရွိေပမဲ့ ၊ကီလိုေတြအျမားၾကီးေမာင္းထားတဲ့ကားေတြအတြက္ကေတာ့ရွိပါတယ္။
အသိညဏ္မရွိရွာတဲ့ကားကေလးေတြချမာ သူတို႕တေတြဟာျမန္မာျပည္ကိုေရာက္ေနက်မွန္းမသိရွာပါဘူး။ သူတို႕ကိုေမြးထုပ္ေပးလိုက္တဲ့တိုင္းျပည္မွာလို႕ပဲထင္ျပီး အစားေကာင္းအေသာက္ေကာင္း ေအာက္ဆီဂ်င္အျပည့္အဝပါတဲ့၊ေလေကာင္းေလသန္႕ေတြကိုအရင္လိုမွတ္ျပီးစားသုံးျခင္ေတာ့ မၾကာခင္ပဲ မက်မ္းမမာ ျဖစ္ၾကကုန္ေတာ့တာေပါ့။ဘာလို႕လဲဆိုေတာ့ သူတို႕ကိုစက္႐ံုကေန Learning Mode နဲ႕ထုပ္လုပ္လိုက္တဲ့အခ်ိန္ကေန ျမန္မာျပည္ေရာက္တဲ့အထိ အဲဒီ parameter data နဲ႕သူတို႕ေလးေတြ အလုပ္လုပ္ ေနတာေလ။မန္မာျပည္ရဲ့ေလ ၊ေရ ၊ဆီ၊ ေခ်ာ ဆီ ေတြကိုသူတို႕ မစားမသုံးဘူးဘူးေလ ( မ်ားေသာအားျဖင့္စေစ်းေပါတဲ့အင္ဂ်င္ဝိုင္ ,quality ,မမွီတဲ့အျပင္အေရာအေႏွာမ်ားတဲ့ ဓာတ္ဆီ ဒီဇယ္ ေတြကိုသိေအာင္ ECU adaptation လို႕ေခၚတဲ့ procedure ကေလးကိုအျမန္ျပဳလုပ္ေပးသင့္ပါတယ္. ပိုျပီးေကာင္းtလာမယ္မဆိုလိုပါခင္ဗ်ား။ဒါေပမဲ့ရြာလယ္ျပီးပိုက္ဆံကုန္မဲ့အျဖစ္မ်ိဳးနဲ႕ၾကဳံဘို႕ ေဝးေစမွာပါ။
ကားကေလးေတြခ်က္မီးလင္းလာျပီးဂီရာမေျပာင္း ၊လီဗာမတက္ျဖစ္ေစတဲ့အေၾကာင္းေလးေတြေနာက္မွေရးေပးပါအုံးမယ္။
ကားပိုင္ရွင္မ်ားအားလုံးစိတ္ခ်မ္းသာၾကပါေစ။
www.autoboss.net

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ေၾကာ္ျငာေလးကို..Click ေပးပါအံုး

Slider(Do not Edit Here!)