ကား check light
အရင္တေခါက္ကေရးထားခဲ့တဲ့ ကား check light , ခ်က္မီးလင္းလာျပီးေတာ့ ဂီယာမတက္ ၊လီဗာ မတက္ ျဖစ္လာရတဲ့အေၾကာင္းရင္းကိုတိုတိုနဲ႕လိုရင္းေရာက္ေအာင္,အားလုံးနားလယ္လြယ္ေအာင္ေျပာျပျခင္ပါတယ္။
ကားပိုင္ရွင္ေတြသိထားသင့္ပါတယ္။ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားစက္ျပင္ေတြလဲဒီဟာကိုမသိၾကပါအဲဒါေၾကာင့္
မလိုအပ္ဘဲ ဂီယာဝိုင္ လဲတာ တို႕ ဂီယာေဘာက္ ခ်တာတို႕ ၊ပန္႕ ေတြ
အင္ဂ်က္တာေတြ ပလပ္ေတြလဲ ပစ္တာတို႕ကိုေရွာင္ႏိႈင္မွာပါ။
အရင္ပို႕(စ္) မွာတင္ထားခဲ့တဲ့ ECU ရဲ့ Primary Mode မွာကားပုံမွန္
အေနအထားနဲ႕ေမာင္းေနရာကေန sensor တခုခုကေန malfunction signal ကို ECU
ကရရွိခဲ့လို႕ရွိရင္ ပထမအေနနဲ႕ warning အေနနဲ႕ check light
လင္းလာပါတယ္။အဲဒါကိုမျပဳျပင္ ၊မစစ္ေစးလို႕အဲဒီ sensor / part လုံးဝ ပ်က္စီး ၊ခြၽပ္ယြင္းကခဲ့ရင္ ECU ကေနျပီးအျခားေသာအစိပ္အပိုင္းမ်ားကိုမထိခိုက္ေအာင္ရယ္၊ safety အေနနဲ႕ရယ္ ကားကိုပုံမွန္ ကေနျပီး Secondary Mode သို႕မဟုတ္ Home Limp ကိုအလိုအေလ်ာက္ေျပာင္းလဲေပးလိုက္ပါတယ္
Home limp mode ကဘာလုပ္သလဲဆိုေတာ့ အိမ္ သို႕မဟုတ္ work shop ကိုေျဖးေျဖးနဲ႕ေဘးကင္းေအာင္ေရာက္ေအာင္ RPM ကိုကန္႕သတ္လိုက္ပါတယ္။အဲဒီအတြက္ ECT လို႕ေခၚတဲ့ electric control transmission ကလဲလိုက္ေလ်ာညီေထြျပီးဂီယာကိုအေသးမေျပာင္းပဲကားကိုေျဖးေျဖးသာေရြ႕လွ်ားေစပါတယ္။ဘာဆက္လုပ္ရမလဲဆိုတာကေတာ့
အျပစ္ကို ထိထိေရာက္ေရာက္ ရွာေဖြရမွာပါ။ အဲဒီလိုအေနအထားမွာ
ကြန္ျပဴတာနဲ႕စစ္ရင္ အံ့ဩစရာေကာင္းေအာင္ ပစ္ခ်က္ေတြအမ်ားၾကီးကိုေတြ႕ရမွာျဖစ္ပါတယ္။
ဒါေပမဲ့အဓီက home limp mode ျဖစ္ေအာင္ လုပ္တဲ့တရားခံကိုပဲၾကည့္ရမွာပါ။အဲဒီမွာကြၽမ္းက်င္တဲ့စက္ျပင္ပညာကအေရးၾကီးပါတယ္။
မွတ္ခ်က္။ ။ကားတိုင္း Secondary mode ( or ) Home limp mode မပါရွိပါ။
ေနာက္ထပ္ ဘာ sensor ေတြ က ဘာ လုပ္သလဲ ၊ သူတို႕ေတြျပက္ရင္ဘာေရာဂါေတြျဖစ္တတ္သလဲဆိုတာ ၾကိဳးစားျပီးေရးပါအုန္းမည္။
Autoboss Diagnostic authorised distributor
We keep the vehicle moving.
No comments:
Post a Comment